Medlemskap

Innmelding er kun nødvendig etter deltagelse på nynegynnerkurs, dersom du ønsker å fortsette å trene med oss.

Nybegynnerkurs holdes på starten av hvert semester og er både gratis og uforpliktende.

Oversikt over avgifter og priser

Medlemskap og avgifter PriserKommentar
OSI Jujutsu medlemskap200 kr per semesteralle medlemmer
International Jujutsu Institute medlemskap 225 kr per semesteralle graderte medlemmer
OSI medlemskap (student/ikke student)*132/212 kr per semester
SiO Athleticavarierer avhengig av ditt lærestedtillgang til treningslokalet**
Drakter500 krkan kjøpes direkte fra trener med vipps

* Du betaler kun for et OSI medlemskap, uavhengig av hvor mange forskjellige OSI-klubber du er medlem av.

** I begynnelsen av semestret settes det av to faste uker til utprøving av OSI sine aktiviteter. Her er inngangen gratis.

Graderinger

Det er ikke fastsatte tider for graderinger. Dette avgjøres av en instruktør når du er klar, slik at progresjonen tilpasses den enkelte.

NivåPris
Nybegynner200 kroner
7. kuy - 2. kuy400 kroner
1. kuy600 kroner

Hvordan betale for drakter og graderingsavgifter

Vi har to betalingsalternativer:

1. Betal til kontonummer 0540.04.57761. Merk betalingen med navn og "Drakt" eller "Gradering".

2. Betal med Vipps. IJJIN #571400.

Sist oppdatert: September 2023