Nybegynnerkurs (gratis)

Vi holder to nybegynnerkurs hvert år. Et ved starten av vårsemesteret og et ved starten av høstsemesteret.

De to første ukene er det gratis inngang til treningslokalet vårt, Domus Athletica. Vi benytter kurset til å introdusere oss selv og stilen vår, sammen med hva du kan lære som en del av OSI Jujutsu. Vi håper at du etter dette vil velge å fortsette å trene med oss.

Nybegynnerkurs Vår 2024

Vil du teste ut jujutsu? Da er du velkommen til å bli med på prøvetreninger på følgende dato:

Mandag 22. januar kl. kl. 20:00 - 21:45

Torsdag 25. januar kl. 17:00 - 18:30

Mandag 29. januar kl. 20:00 - 21:45

Torsdag 1. februar kl. 17:00 - 18:30

Du kan møte opp på alle dagene, eller kun de dagene som passer deg.

EKSTRA TILBUD: Du kan komme og teste ut jujutsu med oss fra og med 22. januar og hele februar på mandager og torsdager. Bare vær oppmerksom på at gratis inngang til treningslokalet kun gjelder de ovennevte datoene. Etter 1. februar trenger du ditt eget medlemskap hos Athletica for å slippe inn i treningslokalet.

Det aller viktigste:

Oppmøte: Lobby til Domus Athletica ca. 10 minutter før treningen starter. Vi møter deg der!

Klær: Komfortable treningsklær. Har du øredobber eller andre piercinger anbefaler vi at du tar disse ut eller teiper dem.

Tider: Mandag kl. 20:00 til 21:45, Torsdag kl. 17:00 til 18:30.

Også godt å vite:

Prøvetreningene er uforpliktende. Det vil si at det er gratis å trene med oss i løpet av disse to ukene. I disse to ukene trenger du heller ikke et medlemskap på SiO Athletica for å komme inn til oss.

Prøvetreningene er tilpasset nybegynnere. Hvis du velger å fortsette videre med oss er treningene lagt opp til at ingen forkunnskaper trengs. Man kan selv velge å øke vanskelighetsgraden etter som hva man er komfortabel med.

Du er derfor velkommen uansett hvor mye kampsport erfaring du har fra før.

Vi håper å se deg snart!

Sist oppdatert: januar 2024